Intervence učitele jako determinanta motivace žáků s ADHD na 2. stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Intervence učitele jako determinanta motivace žáků s ADHD na 2. stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teacher´s intervention as a determinant of motivation of pupils with ADHD at a lower secondary school |
Klíčová slova: | edukace žáka s ADHD; znalosti a miskoncepce učitelů o ADHD; intervence a strategie k motivaci žáka; školní výkonová motivace; druhý stupeň základní školy |
Klíčová slova anglicky: | education of a pupil with ADHD; teachers' knowledge and misconceptions about ADHD; interventions and strategies to motivate the learner; school performance motivation; a lower secondary school |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Oddělení pro vědeckou činnost (41-OVC) |
Vedoucí / školitel: | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.09.2019 |
Datum zadání: | 17.09.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 17.09.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 22.09.2023 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.06.2023 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 18.06.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.09.2023 |
Předmět: | Disertační práce (ODSZDIS01) |
Oponenti: | prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. |
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | |