Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Intervence učitele jako determinanta motivace žáků s ADHD na 2. stupni ZŠ
Název práce v češtině: Intervence učitele jako determinanta motivace žáků s ADHD na 2. stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Teacher´s intervention as a determinant of motivation of pupils with ADHD at a lower secondary school
Klíčová slova: edukace žáka s ADHD; znalosti a miskoncepce učitelů o ADHD; intervence a strategie k motivaci žáka; školní výkonová motivace; druhý stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky: education of a pupil with ADHD; teachers' knowledge and misconceptions about ADHD; interventions and strategies to motivate the learner; school performance motivation; a lower secondary school
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Oddělení pro vědeckou činnost (41-OVC)
Vedoucí / školitel: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.09.2019
Datum zadání: 17.09.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 17.09.2019
Datum a čas obhajoby: 22.09.2023 10:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.06.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:18.06.2023
Datum proběhlé obhajoby: 22.09.2023
Předmět: Disertační práce (ODSZDIS01)
Oponenti: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
  doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK