Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Self-efficacy studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport na UK FTVS ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy
Název práce v češtině: Self-efficacy studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport na UK FTVS ve vztahu k výuce zdravotní tělesné výchovy
Název v anglickém jazyce: Self-efficacy of the final year students of the Physical Education and Sports program at Charles University at the Faculty of Physical Education and sport towards the teaching of health physical education
Klíčová slova: sebeúčinnost, zdraví, integrace, reliabilita, uvolňování z TV, zdravotní oslabení
Klíčová slova anglicky: self-confidence, health, integration, reliability, release from physical education, health impairment, legislative framework of school education systems
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství (51-500300)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jitka Vařeková, Ph.D., MBA
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.09.2019
Datum zadání: 16.09.2019
Datum a čas obhajoby: 26.01.2021 09:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U2, H3 -122, učebna
Datum odevzdání elektronické podoby:09.12.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:10.12.2020
Datum proběhlé obhajoby: 26.01.2021
Oponenti: Mgr. Markéta Křivánková
 
 
 
Konzultanti: Mgr. Pavel Krejčík
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bylo zkoumání sebedůvěry a kompetence studentů závěrečných ročníků navazujícího magisterského studia oborů Tělesná výchova a sport na UK FTVS k výuce zdravotní tělesné výchovy.

Metodika: V rámci smíšeného empirického výzkumu byl využit dotazník vlastní konstrukce. Ten byl nejprve pilotně testován u relevantní skupiny 10 studentů.
Výzkum proběhl v únoru 2020 a zúčastnilo se ho 48 studentů závěrečného ročníku programu Tělesná výchova a sport prezenčního studia. Respondenti byli v zastoupení 21 žen a 27 mužů ve věkovém rozpětí od 23 do 26 let.

Výsledky: Plnou sebedůvěru ve své kompetence vyučovat samostatně ZTV má 35 % (17) studentů. 52 % studentů by k takovému úkonu potřebovalo dopomoc další osoby či by zvládli být naopak pomocníkem při výuce. 13 % studentů si ovšem nevěří ani s pomocí dalšího pedagoga. Studenti APTV OSP mají vyšší self-efficacy k výuce než studenti ostatních oborů a současně se v problematice více orientují.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK