Sorcerer’s Struggle
Název práce v češtině: | Sorcerer’s Struggle |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Sorcerer’s Struggle |
Klíčová slova: | počítačová hra, platformer, hra pro více hráčů, multiplatformní hra, editor herního světa |
Klíčová slova anglicky: | video game, platformer, multiplayer, multi-platform, level editor |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 21.03.2017 |
Datum zadání: | 21.03.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.07.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 05.09.2019 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.07.2019 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 19.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.09.2019 |
Oponenti: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat hru typu platformer, která bude pro více hráčů, multiplatformní a bude obsahovat editor herního světa. |
Seznam odborné literatury |
Framework MonoGame: http://www.monogame.net/
Herní engine unity: https://unity3d.com/ Unreal Engine 4: https://www.unrealengine.com/what-is-unreal-engine-4 Wave engine: https://waveengine.net/ SharpDX: http://sharpdx.org/ Xenko: http://xenko.com/ |