Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Personalizovaná videa jako nový formát reklamy
Název práce v češtině: Personalizovaná videa jako nový formát reklamy
Název v anglickém jazyce: Personalised videos as a new format of advertising
Klíčová slova: Personalizované video, personalizovaný marketing, online marketing, CRM, video marketing, interaktivní video, přímý marketing
Klíčová slova anglicky: Personalised video, personalised marketing, online marketing, CRM, video marketing, interactive video, direct marketing
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.07.2019
Datum zadání: 16.07.2019
Datum a čas obhajoby: 24.06.2020 00:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:20.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2020
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BLAŽKOVÁ, M. (2005). Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN: 80-247- 095-1.
HENDL, J. (2008). Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. ISBN: 9788026209829
HESKOVÁ, M. (2004). Marketingová komunikace a případové studie. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 155 s. ISBN 80-245-0675-0.
JANOUCH, V. (2014). Internetový marketing: přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press. ISBN: 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, M., KRÁL P. (2016). Marketingová komunikace:jak komunikovat na našem trhu.2.vyd. Praha:Grada Publishing. 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, P. A ARMSTRONG, G., (2010). Principles of Marketing. Pearson. ISBN-13: 9780136079415
KOTLER, P. a KELLER, K. L. (2012). Marketing management. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall. ISBN 978-0-13-210292-7
KOTLER, P. a KELLER, K. L. (2013). Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5
KOTLER, P. a kol. (2007). Moderní marketing : 4. evropské vydání. Praha: Grada.
KOTLER, P., KELLER, K. L. (2007) Marketing management.12. vydání, Praha: Grada Publishing, a.s., ISBN 80-247-13594.
KUMAR, V. a REINARTZ, W. (2012). Customer relationship management: concept, strategy, and tools. 2. vyd. Heidelberg: Springer, 2012, 379 s., ISBN: 9783642201097.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. (2019). Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada. 344 s. ISBN: 978-80-271-0787-2
WESSLING, H. (2002). Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0569-9.
WUNDERMAN, L. (2004). Direct marketing: reklama, která se zaplatí. Praha: Grada. ISBN: 80-247-0731-4
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce “Personalizované video jako nový formát reklamy” se zabývá, jak je možné vyvodit i z jejího názvu, užitím personalizovaného videa v rámci marketingové činnosti. V této práci autorka tento druh videa podrobně analyzuje a shrnuje veškeré teoretické poznatky z této oblasti, které jí byly k dispozici. Čtenář se také v této práci setká s případovými studiemi, na kterých autorka použití personalizovaného videa demonstruje.
První část práce, tedy část teoretická, se věnuje definici a rozboru těch oblastí, do kterých se personalizované video částečně svou povahou a formou řadí. Autorka zasazuje personalizované video do kontextu online marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), přímého marketingu a v neposlední řadě samozřejmě video marketingu.
V druhé části této práce jsou teoretické poznatky reflektovány na třech praktických příkladech, které autorka prostřednictvím vypracovaných případových studíí čtenáři představí. Navrhne také definici pojmu “personalizované video” a shrne význam personalizovaného videa pro zákazníky.
Cílem této práce je důkladné představení personalizovaného videa jako nového formátu reklamy a jeho významu pro dnešního zákazníka.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis "Personalised video as a new format of advertising" deals, as its title suggests, with the usage of personalised videos in marketing activities. In this thesis, the author deals with the subject of personalised videos in detail and summarizes all the theoretical knowledge that she has gained during her research about this advertising format. In this work, the reader encounters case studies in which the author demonstrates the use of personalised videos.
The theoretical part of the thesis is dedicated to the definition and analysis of areas to which personalised video with its form belongs. The author places personalised video in the context of online marketing, customer relationship management (CRM), direct marketing and, last but not least, video marketing.
In the second part of this work, the theoretical knowledge is reflected on three practical examples. The author presents the practical usage of personalised videos on three case studies. In this thesis, the author also proposes a definition of the term “personalised video” and summarizes the meaning of personalised video for customers.
The aim of this work is a thorough description of personalised video as a new format of advertising and its importance for today's customer.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK