Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice
Název práce v češtině: | Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 2018 Men´s World Floorball Championships and its influence on popularity of Floorball in the Czech Republic |
Klíčová slova: | Event marketing, Florbal, Mistrovství světa ve florbale, Popularita sportu |
Klíčová slova anglicky: | Event marketing, Floorball, World Floorball Championship, Popularity of sport |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.07.2019 |
Datum zadání: | 16.07.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 23.09.2020 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.09.2020 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Halada, CSc. |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Seznam odborné literatury |
Swedish Floorball Federation (SFF). AHRNE, Göran a Nils BRUNSSON. Meta-organizations. Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2008, s. 28-30. ISBN 978 1 84720 950 4.
GUT, Karel a Václav PACINA. Malá encyklopedie ledního hokeje. Praha: Olympia, 1986. ISBN 27- 010-86. HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-8- -247-5022-4. HOYLE, Leonard H. Introduction to Event Marketing. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. New York: JOHN WILEY & SONS, 2002, s. 1-4. ISBN 978-0471401791. JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, s. 137-138. ISBN 978-80-247-3541-2. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, s. 651. ISBN 0131469185. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-802-4741-505. LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-802-5123-973. NAVRÁTILOVÁ, Markéta, Vilém SVOBODA a Michal SVOBODA. Mistrovství světa ve florbale Praha 2018. Praha: Mladá fronta, 2018. ISBN 978-80-204-5245-0. OLECKÁ, Ivana a Kateřina IVANOVÁ. Metodologie vědecko-výzkumné činnosti. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2010. ISBN 978-80-87240-33-5. SKRUŽNÝ, Zdeněk. Florbalová výstroj a výzbroj. Florbal: technika, trénink, pravidla hry. Praha: Grada, 2005, s. 15-19. Sport (Grada). ISBN 80-247-0383-1. SMILANSKY, Shaz. Experiential Marketing: A Practical Guide to Interactive Brand Experiences. London and Philadelphia: Kogan Page, 2009. ISBN 978-0-7494-5275-9. SMITH, Paul. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. Business books (Computer Press). ISBN 80-722-6252-1. ŠESTÁK, P. Event Marketing. HORŇÁK, P. (ed) a kol. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book&Book, 2007, s. 247. ISBN 978-80-969099-5-7. ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6. Proces plánování a tvorba event marketingové strategie. ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové́ komunikaci. Praha: Grada, 2003, s. 43. Manažer. ISBN 80-247-0646-6. |
Předběžná náplň práce |
Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu z částí komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a provést výzkum, který pomůže zjistit, zda event Mistrovství světa ve florbale 2018 zvýšil popularitu florbalu v České republice a zda se v důsledku pořádání této akce zvýšila sledovanost mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže. Práce představí podstatu event marketingu, florbal a jeho historii a data z pořádání Mistrovství světa ve florbale 2018. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The purpose of this work is to describe event marketing as a part of the communication mix, to demonstrate its potential and conduct a research to find out if the event 2018 Men’s World Floorball Championship helped to boost popularity of floorball in the Czech Republic. Secondary research will answer the question whether hosting the 2018 Men’s World Floorball Championship increased the viewership of Czech Tipsport Superleague. The work will present the essence of event marketing, floorball and its history and data from the organization of the 2018 Men’s World Floorball Championship. |