M. Rettigové 4, Praha 1, R209, 209, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:
12.07.2019
Datum proběhlé obhajoby:
09.09.2019
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Předkládaná bakalářská práce se zabývá vzdělávacími intervencemi u dětí s poruchou autistického spektra a jejich možnostmi v oblasti vzdělávání. Charakterizuje systém vzdělání u dětí s poruchou autistického spektra. Popisuje edukační možnosti se zaměřením na osobnostní předpoklady pedagoga a uplatňované zásady při vzdělávání těchto dětí na základní škole speciální. Je zaměřena na efektivní vzdělávání v přípravném stupni základní školy speciální. Cílem práce je pomocí případové studie prokázat význam přípravného stupně základní školy speciální a poukázat na rozdílné schopnosti žáků zařazených do přípravného stupně a těch žáků, kteří jsou přijati a vzděláváni od ročníku prvního. V případové studii je popsán a prokázán rozvoj schopností, dovedností a sebeobslužných činností u žáků pozorovaných po dobu jednoho roku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This presented bachelor thesis is dealing with educational interventions by children with an autism spectrum disorder. It is also dealing with children possibilities in an education. The thesis is concerned with a system of the education of children with an autism spectrum disorder. It describes educational possibilities in the relationship with a personal disposition of a teacher and with the rules which are applied in the process of the education at the special primary school. My object is to prove the sense of existence of a preparation stage at primary school by a case study. My object is also to show different abilities between pupils who were placed to the preparation stage pupils who started to study only from first class at primary school. The development of abilities, skills and oneself serve activity of these children observed during one year were described and proved.