Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Název práce v češtině: Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of a non-profit project Telocvik.online
Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, situační analýza, sociální sítě, YouTube, Facebook, e-mailing
Klíčová slova anglicky: communication mix, promotion, non-profit sector, situation analysis, social networks, YouTube, Facebook, e-mailing
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.06.2019
Datum zadání: 20.06.2019
Datum a čas obhajoby: 16.01.2020 09:40
Datum odevzdání elektronické podoby:12.12.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:12.12.2019
Datum proběhlé obhajoby: 16.01.2020
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této práce je sestavení návrhu marketingové komunikace pro nově vzniklý projekt neziskové organizace tak, aby byl co nejvíce využitelný v praxi, oslovil zvolené cílové skupiny a splnil stanovené komunikační cíle.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this work is to create a marketing strategy proposal for a brand-new product of a non-profit organization, in a way that attracts chosen targets groups and accomplishes set communication goals. The proposal should be put to a practical use by the organizations employees.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK