Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers
Název práce v češtině: Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers
Název v anglickém jazyce: Marketing Research of the Skechers Brand Value Perception
Klíčová slova: Značka, hodnota značky, sportovní obuv, marketingový výzkum
Klíčová slova anglicky: Brand, brand equity, sport shoes, marketing research
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.06.2019
Datum zadání: 11.06.2019
Datum a čas obhajoby: 26.08.2020 08:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:14.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:15.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 26.08.2020
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK