Kreativní marketing a využití kreativních reklamních technologií ve vysoce konkurenční oblasti rychlého občerstvení na příkladu společnosti McDonald’s
Název práce v češtině: | Kreativní marketing a využití kreativních reklamních technologií ve vysoce konkurenční oblasti rychlého občerstvení na příkladu společnosti McDonald’s |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Creative marketing and the use of creative advertising technologies in the highly competitive fast-food market on McDonald's |
Klíčová slova: | kreativní marketing, kreativní reklamní technologie, rychlé občerstvení, McDonald. |
Klíčová slova anglicky: | creative marketing, creative advertising technology, fast food, McDonald's. |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Kreativní modul (24-CR) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 02.05.2019 |
Datum zadání: | 02.05.2019 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.08.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.09.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | Mgr. Irena Řehořová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Analýza pojmů: Přehled teorií kreativity. Kreativní reklama, pojetí kreativity v reklamě, efektivita kreativní reklamy.
Klasické původní a moderní techniky pro tvorbu kreativní reklamy Specifikace reklamy ve oblasti rychlého občerstvení jako sféry s vysokou konkurencí Psychologie kreativní reklamy v oblasti fast food Reklamní kampan McDonalds jako příklad efektivní kreativní reklamy. Typy reklamních kampaní Příklady kreativních kampani jako způsob asimilace západní kultury v ČR |
Seznam odborné literatury |
Eric Schlosser – Fast Food Nation, Scholastic, 2009
Ray Crok, Robert Anderson – Grinding It Out: The Making Of McDonalds, Alpine Publishers, 2016 Matthias Nelke – Creativity Techniques, SmartBook, 2009 Bill Marvin – Brandpedia, BBPG, 2007-2011 Kenneth Clow, Donald Baack, Vladimir Paulíny – Reklama, propagace a marketingová komunikace, Brno: Computer Press, 2008 V.L. Polukarov – Základy Reklamy, Daškov a co, 2005 Sam Black – Public Relations, Sirin, 2009 Charles Sandidge – Advertisement: Theory and Practice, Sirin, 2011 Armand Dejan – Study of the Market, 2010 Kevin Lane Keller – Strategické řízení znáčky, Grada, 2007 |
Předběžná náplň práce |
Analýza vlivu sféry kreativní reklamy, zkoumání způsobů, jakými se taková reklama vytváří a metody, jak kreativní marketing prosazuje svou efektivitu na reklamním trhu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Analysis of the influence of creative advertising, explore ways of creating such type of advertisement and also methods of how creative marketing promotes its effectiveness in the advertising market. |