Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Potenciál zavedení integrované výuky na českých školách z pohledu vybraných učitelů
Název práce v češtině: Potenciál zavedení integrované výuky na českých školách z pohledu vybraných učitelů
Název v anglickém jazyce: The potential of integrated science's implementation in Czech schools in selected teachers' perspective
Klíčová slova: Integrovaná přírodovědná výuka, přírodovědné vzdělávání, Delphi metoda
Klíčová slova anglicky: Integrated science teaching, science education, Delphi method
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra chemie a didaktiky chemie (41-KCHDCH)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.04.2019
Datum zadání: 25.04.2019
Datum a čas obhajoby: 25.05.2021 00:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R201, 201, seminární místnost chemie, 2. patro, vpravo
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 25.05.2021
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Studentka s využitím Delphi metody na vzorku alespoň 10 učitelů získá názory na možnost integrace přírodovědných předmětů v českých podmínkách. Zaměří se na přiležitosti, rizika, silné i slabé stránky. Na výstupu budou formulace argumentů i protiargumentů pro zavedení integrované přírodovědy včetě praktických námětů pro její realizaci.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK