Domácí úkoly ve školní družině
Název práce v češtině: | Domácí úkoly ve školní družině |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Homeworks in the school club |
Klíčová slova: | Pedagogika volného času, školní družina, vychovatel/ka, příprava na vyučování, domácí úkoly, mladší školní věk |
Klíčová slova anglicky: | Leisure time pedagogy, school club, tutor, preparation for lessons, homeworks, younger school age |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.03.2019 |
Datum zadání: | 26.03.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 03.06.2020 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.04.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.06.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
• I.fáze : vymezit a formulovat cíl praktické části, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny v teoretické části, navrhnout metody projektu BP • II.fáze: realizovat projekt BP dle stanovené metod • III.fáze: analyzovat výsledky, interpretovat závěry a shrnout výstupy projektu BP, dokončit BP dle stanovených formálních požadavků |
Seznam odborné literatury |
HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ŠANDEROVÁ, J. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004 PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. |
Předběžná náplň práce |
Balalářská prace se vztahuje k práci ve školní družině. Snaží se zjistit, za jakých podmínek a do jaké míry může být zařazena do programu příprava na vyučování, konkrétně domácí úkoly. Metologie bude založena na smíšeném designu, bude pracovat s názory rodičů, vychovatelů a učitelů. |