Marketingová komunikace základní školy
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace základní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Communicetion of the Primary School |
Klíčová slova: | marketing, základní škola, marketingový mix, marketingová komunikace, vnitřní komunikace, vnější komunikace, public relations |
Klíčová slova anglicky: | marketing, primary education, marketing mix, marketing communication, internal communication, external communication, public relations |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jiří Trunda, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 06.03.2019 |
Datum zadání: | 06.03.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 20.05.2019 10:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce bude zpracována podle aktuálního znění Opatření děkana O podrobnostech pro závěrečné práce. |
Seznam odborné literatury |
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: GradaPublishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8. KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-2497-3. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. KOTTER, John P. Vedení procesu změny: osm kroků úspěšné transformace podniku v turbulentní ekonomice. 2., aktualizované vydání. Přeložil Hana ŠKAPOVÁ, přeložil Michal ČAKRT. Praha: Management Press, 2015. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-314-4. KREJČÍ, Aleš, Břetislav STROMKO, Helena SMOLOVÁ a Jiří BOHÁČEK. Marketingová komunikace. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016. ISBN 978-80-87839-66-9. PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-7184-569-0. PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1. SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-4819-1. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: WoltersKluwer Česká republika, 2009. Řízení školy (WoltersKluwer). ISBN 978-80-7357-494-9. TRUNDA, Jiří a Kamil BŘÍZA, TROJAN, Václav, ed. Řízení školy ve znalostní společnosti. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. Školský management. ISBN 978-80-7290-541-6. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8. VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost. Praha: Eduko, 2016. ISBN 978-80-88057-17-8. [online]. In: . [cit. 2019-01-02]. Dostupné z: www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vyvojova-rocenka-skolstvi-2007-08-2017-18 Https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx [online]. [cit. 2018-11-30]. Dostupné z: https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx [online]. [cit. 2018-12-01]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/dokumenty-3/skolsky-zakon-ve-zneni-ucinnem-od-1-9-2018 |