Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Významné dny jako motivační prvek ve výuce chemie na základní škole
Název práce v češtině: Významné dny jako motivační prvek ve výuce chemie na základní škole
Název v anglickém jazyce: Significant days as a motivational element in lower secondary chemistry education
Klíčová slova: Alternativní vzdělávání, Jenská škola, významné dny, školní chemický experiment, výuka chemie na základní škole.
Klíčová slova anglicky: Alternative education, Jena’s School, significant days, school chemical experiment, lower secondary chemistry education.
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra chemie a didaktiky chemie (41-KCHDCH)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.02.2019
Datum zadání: 24.02.2019
Datum a čas obhajoby: 01.06.2020 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R201, 201, seminární místnost chemie, 2. patro, vpravo
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 01.06.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: RNDr. Veronika Machková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se zabývá propojením vybraných "významných" dnů v průběhu roku s výukou chemie na základní škole. K vybraným významným dnům budou navrženy výukové aktivity, které budou mít za úkol zvýšení motivace žáků k výuce chemie. Výukovými aktivitami budou např. chemické hry, žákovské projekty, chemické experimenty a další. Obsah a využitelnost výukových aktivit bude v průběhu tvorby konzultována s odborníky z oblasti didaktiky chemie a s učiteli z praxe.
Předběžná náplň práce
Tato práce se zabývá zefektivněním výuky chemie na základních školách pomocí různých výukových metod. Jsou navrženy přírodní experimenty, didaktické hry, projekty, nebo tandemová výuka. Těmito zpracovanými výukovými metodami jsou představeny vybrané významné dny, které mohou zefektivnit výuku chemie na základních školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The purpose of this paper is to improve the elementary school´s chemistry lessons within the help of various teaching methods. These are specifically scientific experiments, school projects, didactic games or tandem learning method. The methods introduce the selected significant days, which can help with the improvement of chemistry lessons in elementary schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK