Konkurence a její projevy v malém a středním podnikání
Název práce v češtině: | Konkurence a její projevy v malém a středním podnikání |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Competition and its manifestations in small and medium business |
Klíčová slova: | Konkurence, střední podniky, malé podniky |
Klíčová slova anglicky: | Competition, medium business, small business |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Milena Tichá, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.01.2019 |
Datum zadání: | 24.01.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2020 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R208, 208, 2. patro, vlevo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Ondřej Lánský, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Předmětem bakalářské práce bude rozbor podstaty konkurence, její charakteristika v rámci středního a malého podnikání a analýza projevů konkurenčního boje v rámci jedné konkrétní firmy. |
Seznam odborné literatury |
FRANK, Robert H. Mikroekonomie a chování. Vyd. 1. Praha: Svoboda, 1995. [9], ix, 765 s.
MULAČOVÁ, Věra a kol. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 520 s. VEBER, Jaromír a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. 332 s. VLČEK, Josef. Ekonomie a ekonomika. 5., aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. 555 stran. VOJTKO, Viktor a MILDEOVÁ, Stanislava. Dynamika trhu: jak pochopit síly, které mění trhy, konkurenci a podnikání. Dotisk 1. českého vyd. Zeleneč: Profess Consulting, 2007. 124 s |
Předběžná náplň práce |
1) Vymezení pojmu konkurence – kalá a nekalá konkurence
2) Konkurence v rámci středního a malého podnikání 3) Konkrétní příklad konkurence v rámci malého a středního podnikání |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
1) Definition of competition - fair and unfair competition
2) Competition in the middle and small business 3) A concrete example of competition in small and medium-sized businesses |