Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv efektu virtuální reality na psychosomatický stav pacienta s míšní lézí
Název práce v češtině: Vliv efektu virtuální reality na psychosomatický stav pacienta s míšní lézí
Název v anglickém jazyce: The Influence of Virtual Reality on Psychosomatic State of Patients with Spinal Cord Injury
Klíčová slova: virtuální realita, míšní léze, neurorehabilitace, zrcadlové neurony, představa pohybu
Klíčová slova anglicky: virtual reality, spinal lesion, spinal cord injury, neurorehabilitation, mirror neurons, motor imagery
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Fyzioterapie (51-500400)
Vedoucí / školitel: MUDr. David Pánek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.01.2019
Datum zadání: 12.01.2019
Datum a čas obhajoby: 19.06.2020 08:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, UC1-1, C102, Seminární místnost katedry fyzioterapie
Datum odevzdání elektronické podoby:28.05.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:28.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2020
Oponenti: Mgr. Kateřina Maršáková
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této diplomové práce bylo zachytit změnu klinického stavu spinálního pacienta po 3 měsících sledování videí ve virtuální realitě pomocí standardizovaného protokolu ASIA. Zhodnotit, zda bude mít změna klinického stavu vliv na kvalitu života probanda, kterou hodnotíme dotazníkem SQUALA, a jak se změní schopnost imaginace probanda v průběhu měření pomocí dotazníku WIAQ.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this diploma thesis is to capture the change of clinical state of patients with spinal cord injury while watching videos of virtual reality fot three 3 months using ASIA assessment. The goal is to determine the effect of the change of clinical state on the patient´s quality of life while using SQUALA and on their imagery ability (WIAQ) while a therapeutic video of virtual reality is regularly played through virtual reality headset.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK