Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v okrese Pelhřimov
Název práce v češtině: Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v okrese Pelhřimov
Název v anglickém jazyce: The cooperation between family and school at the beginning of schooling in the Pelhřimov district
Klíčová slova: rodina, škola, komunikace, žák
Klíčová slova anglicky: family, school, communication, pupil
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 08.01.2019
Datum zadání: 08.01.2019
Datum a čas obhajoby: 04.09.2019 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Mgr. Jaroslav Pěnička
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tématem diplomové práce je problematika spolupráce rodiny a školy jako institucí, podílejících se na výchově dítěte. Cílem práce je zaměřit se na možnosti spolupráce rodiny a školy v rámci prvopočátku základního vzdělávání dítěte. Empirické šetření je zaměřeno na míru spolupráce mezi rodinou a školou a následná analýza získaných údajů o spolupráci z pohledu pedagogů, rodičů i škol. Zvolenou metodou šetření je dotazník.
rodina, škola, komunikace, žák
Předběžná náplň práce
Tématem diplomové práce je problematika spolupráce rodiny a školy jako institucí, podílejících se na výchově dítěte. Cílem práce je zaměřit se na možnosti spolupráce rodiny a školy v rámci prvopočátku základního vzdělávání dítěte. Empirické šetření je zaměřeno na míru spolupráce mezi rodinou a školou a následná analýza získaných údajů o spolupráci z pohledu pedagogů, rodičů i škol. Zvolenou metodou šetření je dotazník, který bude distribuován mezi rodiče, pedagogy i vedení škol .
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The topic of the thesis is the issue of cooperation between family and school as institutions involved in the upbringing of a child. The aim of the thesis is to focus on the possibilities of family and school cooperation within the initial education of the child. The empirical survey is focused on the degree of cooperation between family and school and the subsequent analysis of the obtained data on cooperation from the perspective of teachers, parents and schools. The survey method chosen is a questionnaire that will be distributed among parents, teachers and school leaders.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK