Syndrom vyhoření učitelů v kontextu pomáhajících profesí
Název práce v češtině: | Syndrom vyhoření učitelů v kontextu pomáhajících profesí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teacher burnout syndrome in the context of helping professions |
Klíčová slova: | syndrom vyhoření, učitel, stres, vedoucí pracovník, symptom, škola |
Klíčová slova anglicky: | burnout syndrome, teacher, stress, executive, symptom, school |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 13.11.2018 |
Datum zadání: | 13.11.2018 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 13.11.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 06.02.2019 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.11.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.02.2019 |
Předmět: | obhajoba rigorózní práce (OSZD002) |
Oponenti: | prof. PaedDr. Ivan Pavlov, Ph.D. |
Konzultanti: | prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy |