Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně
Název práce v češtině: Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně
Název v anglickém jazyce: Methodology of student recruitment for a salesperson field of study at SŠO in Kolín
Klíčová slova: nábor studentů, obchod, prodavač, historie oboru, dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky: student recruitment, business, salesperson, history of discipline, questionnaire survey
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.09.2018
Datum zadání: 11.11.2018
Datum a čas obhajoby: 05.09.2019 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2019
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Alena Thorovská
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se bude věnovat metodice náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně. Je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na historii oboru prodavač, kde seznamuje čtenáře práce i s historií obchodu. Dále poukazuje na faktory ovlivňující výběr střední školy a na SŠO v Kolíně. Praktická část práce se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo zpracováno na základě informací studentů prvních až třetích ročníků SŠO v Kolíně. Cílem bakalářské práce je vytvoření brožury budoucím studentům SŠO v Kolíně, která poskytne žákovi základní školy odpovědi na jeho otázky o studiu a představách o uplatnění na trhu práce z pohledu současných studentů školy.
Seznam odborné literatury
NOVOTNÁ, Naděžda. Bakalářská práce ‚Motivy vedoucí k výběru střední školy“. Uloženo v archívu UHK.

ČAKRT, Michal. Typologie osobnosti: volba povolání, kariéra a profesní úspěch. Praha: Management Press (vydavatelství), 2010. ISBN 978-80-7261-220-8.

WALTEROVÁ, Eliška a David GREGER. Přechod žáků ze základní na střední školu: pohledy z výzkumů. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-179-9.

HLAĎO, Petr, Zuzana HRUBCOVÁ a Antonín MEZERA. Sebepoznávání. Praha: Raabe, 2015. Dobrá škola. ISBN 978-80-7496-182-3.

BABANOVÁ, Anna, Jitka HAUSENBLASOVÁ, Jitka KOLÁŘOVÁ, Tereza KROBOVÁ a Irena SMETÁČKOVÁ. Volba povolání bez předsudků: metodika projektového dne pro základní školy. V Praze: Gender Studies, 2014. ISBN 978-80-86520-48-3.

TOMŠÍK, Pavel a Jiří DUDA. Řízení lidských zdrojů. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011. ISBN 978-80-7375-556-0.
Předběžná náplň práce
Úvod
TEORETICKÁ ČÁST
Historie oboru prodavač
Obchod
Prodavač
Faktory ovlivňující výběr střední školy
Střední škola obchodní Kolín
Historie školy
Charakteristika školy
Studijní obory
Obor-prodavač smíšeného zboží
Nábor studentů
Ročníky
1. ročník
2. ročník
3. ročník
Závěrečná zkouška
PRAKTICKÁ ČÁST
Cíl a metodika praktické části
Výběr nástroje ke sběru dat
Analýza získaných dat
Závěr praktické části
Závěr
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK