Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Role moderních technologií a internetu u dětí v předškolním věku: rizika jejich používání z pohledu rodičů
Název práce v češtině: Role moderních technologií a internetu u dětí v předškolním věku: rizika jejich používání z pohledu rodičů
Název v anglickém jazyce: The role of modern technologies and the Internet in preschool children: The risks of their use from a perspective of their parents
Klíčová slova: moderní technologie, internet, závislostní chování, děti, předškolní věk, rodiče
Klíčová slova anglicky: modern technology, Internet, addictive behaviour, children, preschool age, parents
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN (11-00611)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jaroslav Vacek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.10.2018
Datum zadání: 26.10.2018
Datum a čas obhajoby: 14.06.2019 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:07.06.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2019
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (B01638)
Oponenti: Mgr. Lenka Šťastná, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Východiska: Moderní technologie a internet používá stále rostoucí počet dětí v předškolním věku, avšak nejsou známy důsledky tohoto chování na vývoj jedince.
Cíle: Hlavním cílem výzkumu je zmapovat problematiku používání moderních technologií a internetu u dětí v předškolním věku a zaměřit se na problémové, závislostní chování a rizika v souvislosti s těmito technologiemi na základě výpovědí rodičů.
Metody: Data byla získána formou kvalitativního výzkumu s využitím polostrukturovaného rozhovoru s rodiči dětí v předškolním věku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Background: The number of preschool children using modern technologies and the Internet is growing rapidly, but the consequences of this behaviour on individual development are unknown.
Aim: The aim of this research is to map the issue of the use of modern technologies and the Internet by preschool children and to focus on problematic, addictive behaviour and risks related to these technologies based on the statements of the children’s parents.
Methods: The data were collected through qualitative research using a semi- structured interview with the parents.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK