Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Board game with artificial intelligence
Název práce v češtině: Desková hra s umělou inteligencí
Název v anglickém jazyce: Board game with artificial intelligence
Klíčová slova: desková hra, umělá inteligence
Klíčová slova anglicky: board game, artificial intelligence
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Daniel Crha - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.09.2018
Datum zadání: 24.09.2018
Datum potvrzení stud. oddělením: 25.10.2018
Datum a čas obhajoby: 07.07.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:04.06.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:28.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 07.07.2020
Oponenti: RNDr. Jan Hric
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementovat jednoduchou deskovou hru pro více hráčů a pro ni vytvořit umělou inteligenci.

Student navrhne deskovou hru pro více hráčů a implementuje její simulátor s vhodným rozhraním pro umělou inteligenci. Nastuduje techniky pro vytváření umělé inteligence pro podobný typ her, naprogramuje několik typů umělé inteligence pro navrženou hru a porovná je mezi sebou.
Seznam odborné literatury
[1] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010).
[2] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016.
[3] Stuart Russell and Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A modern approach." 3rd ed., Pearson (2010). ISBN: 978-0136042594
[4] Michalewicz, Z., & Fogel, D. B. (2004). How to Solve It: Modern Heuristics (2nd ed.). Springer. ISBN: 978-3-540-22494-5, DOI: 10.1007/978-3-662-07807-5
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK