Board game with artificial intelligence
Název práce v češtině: | Desková hra s umělou inteligencí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Board game with artificial intelligence |
Klíčová slova: | desková hra, umělá inteligence |
Klíčová slova anglicky: | board game, artificial intelligence |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Řešitel: | Mgr. Daniel Crha - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.09.2018 |
Datum zadání: | 24.09.2018 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 25.10.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 07.07.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.06.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 28.05.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.07.2020 |
Oponenti: | RNDr. Jan Hric |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je implementovat jednoduchou deskovou hru pro více hráčů a pro ni vytvořit umělou inteligenci.
Student navrhne deskovou hru pro více hráčů a implementuje její simulátor s vhodným rozhraním pro umělou inteligenci. Nastuduje techniky pro vytváření umělé inteligence pro podobný typ her, naprogramuje několik typů umělé inteligence pro navrženou hru a porovná je mezi sebou. |
Seznam odborné literatury |
[1] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010).
[2] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016. [3] Stuart Russell and Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A modern approach." 3rd ed., Pearson (2010). ISBN: 978-0136042594 [4] Michalewicz, Z., & Fogel, D. B. (2004). How to Solve It: Modern Heuristics (2nd ed.). Springer. ISBN: 978-3-540-22494-5, DOI: 10.1007/978-3-662-07807-5 |