Religionistika na gymnáziích: analýza cílů výuky a problematika definice náboženství
Název práce v češtině: | Religionistika na gymnáziích: analýza cílů výuky a problematika definice náboženství |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Religious Studies in Secondary Schools: Analysis of Teaching Objectives and Issues in Defining Religion |
Klíčová slova: | náboženství|definice|vzdělávání|výuka|střední škola|gymnázium|religionistika|rámcový vzdělávací program pro gymnázia|RVP|didaktika|konstruktivismus|učebnice|modelové hodiny|William E. Arnal|Ludwig Wittgenstein|Paolo Freire |
Klíčová slova anglicky: | religion|definition|education|teaching|instruction|secondary education|secondary schools|religious studies|framework educational programme|didactics|constructivism|textbooks|lessons|William E. Arnal|Ludwig Wittgenstein|Paolo Freire |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.09.2018 |
Datum zadání: | 24.09.2018 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 24.09.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 17.01.2025 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.10.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.01.2025 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. Mgr. Michal Kaplánek, Th.D. |
Peter Tavel | |