Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Éducation inclusive en France
Název práce v jazyce práce (francouzština): Éducation inclusive en France
Název práce v češtině: Inkluzivní vzdělávání ve Francii
Název v anglickém jazyce: Inclusive education in France
Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání, integrace, nová pedagogika, handicap
Klíčová slova anglicky: inclusive education, integration, new padagody, handicap
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: francouzština
Ústav: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 14.08.2018
Datum zadání: 14.08.2018
Datum a čas obhajoby: 10.09.2019 15:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R125, 125, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2019
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Sylva Nováková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Inkluzivní vzdělávání je stále více diskutované téma. Každá země zaujíá jiný postoj k této problematice. Práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání ve Francii. Práce se věnuje především vysvětlení pojmu inkluze, jeho historii a praxi. Inkluze se velmi často zaměňuje s pojmem integrace, i přesto, že je mezi nimi velký rozdíl. Práce se taé zabývá hlavními principy francouzského školství, různými typy handicapů a zákony, které byly přijaty pro vytvoření přístupnějšího skolního prostředí handicapovaným žákům. Cílem práce je zhodnotit, jakým způsobem se francouzský stát stará o žáky se specifickými potřebami a jak vytváří vhodné prostředí nejen pro ně, ale i pro sepciální pedagogy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The inclusive education has recently been more and more discussed. One may find different opinions on the topic in different countries. Therefore, I have focused on the conception of the inclusive education in France where this form of education has already been applied for a several years. In my Bachelor thesis, I predominantly deal with the explanation of the concept of the inclusion, its history and application. The inclusion is often confused with the integration, even though there is a great difference between the two concepts. My work also deals with the main principles of the French school system and the legal regulations that have been adopted to create the school environment more accessible to handicapped pupils. The tagret of my work is to evaluate how the state takes care of the pupils with specific needs and how it creates an appropriate environment for the pupils as well as for special educators.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK