Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace komunikace fotbalové a hokejové reprezentace ČR s fanoušky v letech 2014-2018
Název práce v češtině: Komparace komunikace fotbalové a hokejové reprezentace ČR s fanoušky v letech 2014-2018
Název v anglickém jazyce: A comparison of Czech football and ice hockey national teams communication with supporters in the years 2014-2018
Klíčová slova: sportovní marketing, česká fotbalová reprezentace, česká hokejová reprezentace, fanoušci, marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky: sports marketing, Czech Republic national football team, Czech Republic national ice hockey team, supporters, marketing communications
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2018
Datum zadání: 10.08.2018
Datum a čas obhajoby: 14.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2019
Oponenti: Mgr. Ondřej Trunečka, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
VORÁČEK, Josef. Public relations ve sportovních organizacích. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978- 80-246-2027-5.
Kniha představuje problematiku marketingové komunikace a PR v prostředí sportovních organizací, mezi popisovaná témata patří firemní komunikace, media relations nebo krizová komunikace.

L'ETANG, Jacquie. Sports Public Relations. Thousand Oaks, CA: Sage Publication, 2013. ISBN 9781412936194.
Kniha se věnuje vlivu public relations ve sportu a zkoumá dopad strategické komunikace na fungování sportovních organizací.

ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150- 9.
Publikace se zaměřuje na řízení sportovních organizací a s tím spojené komunikační aktivity, ať již se sponzory, sportovci či fanoušky.

GOLDWASSER, Bob. Electronic Fan Relationship Management. USA: Booksurge, 2007. ISBN 978- 1-4196-6957-5.
Autor v knize představuje teorii řízení vztahů s fanoušky sportovních organizací. Hlavní část publikace se zaměřuje na online komunikaci mezi týmy a jejich příznivci.

STEJSKALOVÁ, Dita. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80- 7261-178-2.
Publikace se věnuje komunikačnímu vztahu mezi firmou a zákazníky a metodám, jak tento vztah efektivně posilovat.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Komparace komunikace fotbalové a hokejové reprezentace České republiky s fanoušky v letech 2014–2018“ se zabývá analýzou a srovnáním způsobu, jakým oba vybrané národní týmy komunikovaly s fanoušky během určeného časového období, které bylo vybráno z důvodu podobných sportovních situací obou mužstev. Cílem práce je zmapovat komunikaci obou reprezentací a zodpovědět otázku, zda a případně v jakých oblastech se přístup k ní u vybraných subjektů lišil. V teoretické části je hlavní pozornost věnována uplatnění marketingu a public relations ve sportovním prostředí, s důrazem na charakteristické rysy sportovních fanoušků. Praktická část práce se věnuje představení kontextu, v rámci kterého se komunikace obou reprezentací ve zkoumaném období odehrávala, a následné analýze konkrétních aktivit. Poznatky získané při samostatné analýze obou národních týmů jsou poté využity v komparativní části, jejímž cílem je identifikovat společné i rozdílné znaky v komunikaci obou reprezentací s fanoušky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor's thesis “A comparison of Czech national football and ice hockey teams communication with supporters in the years 2014–2018” deals with the analysis and comparison of the way both selected national teams communicated with fans during the selected time period, which was chosen due to similar sports situations of both teams. The aim of this thesis is to describe the communication of both teams and to answer the question, whether and eventually how the approach of selected subjects differed. The theoretical part focuses on marketing and public relations in sports, with an emphasis on the characteristics of sports fans. The analysis part describes the context within which the communication of both national teams took place in the selected time period and then continues to explore the specific activities related to both subjects. The findings are then used in the comparative part, which aims to identify both common and different characteristics in the communication of both national teams with supporters.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK