Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Název práce v češtině: | Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie) |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Sports Associations and New Media: Comparison of the Vision and Reality of Communication on the Example of the Czech Athletic Federation (case study) |
Klíčová slova: | Nová média, sociální sítě, Facebook, Twitter, Instagram, Sport, Sportovní svaz, atletika, Český atletický svaz, komparace |
Klíčová slova anglicky: | New media, social media, Facebook, Twitter, Instagram, Sport, Sports associations, athletics, Czech Athletic Federation, comparison |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra žurnalistiky (23-KZ) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 08.08.2018 |
Datum zadání: | 08.08.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 24.09.2019 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.09.2019 |
Oponenti: | Mgr. Veronika Macková, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
Práce si klade za cíl přiblížit, jakým způsobem využívá Český atletický svaz nová média ke komunikaci se svými fanoušky a novináři. Na základě polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci ČAS, zodpovědnými za obsah umisťovaný na svazové kanály na nových médiích, zjistím, jaké mají o této komunikaci představy a co od ní očekávají.
Následně plánuji dané kanály sledovat v průběhu hlavní atletické sezony, halové sezony i v přípravném období. Zjištěné poznatky následně porovnám s informacemi získanými od zaměstanců Českého atletického svazu. Pokusím se tak zjistit, nakolik komunikace ČASu na nových médiích odpovídá plánům a ideím osob za ni zodpovědných. |
Předběžná náplň práce |
Práce si klade za cíl přiblížit, jakým způsobem využívá Český atletický svaz nová média ke komunikaci se svými fanoušky a novináři. Na základě polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci ČAS, zodpovědnými za obsah umisťovaný na svazové kanály na nových médiích, zjistím, jaké mají o této komunikaci představy a co od ní očekávají.
Následně plánuji dané kanály sledovat v průběhu hlavní atletické sezony, halové sezony i v přípravném období. Zjištěné poznatky následně porovnám s informacemi získanými od zaměstanců Českého atletického svazu. Pokusím se tak zjistit, nakolik komunikace ČASu na nových médiích odpovídá plánům a ideím osob za ni zodpovědných. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this thesis is to describe how the Czech Athletic Federation uses new media to communicate with its fans and journalists. Based on semi-structured interviews with ČAS employees responsible for content placed on union channels on new media, I will find out what they have and what they expect from this communication.
Subsequently, I plan to watch the channels during the main athletic season, indoor season and in the preparatory period. The findings are then compared with the information obtained from the employees of the Czech Athletic Federation. I will try to find out to what extent the communication of the ČAS on the new media corresponds to the plans and ideas of those responsible for it. |