Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Název práce v češtině: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of HC Slavoj Velké Popovice
Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové eventy, sponzoring.
Klíčová slova anglicky: Ice hockey, sports marketing, communication, propagation, club events, sponsorship.
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.05.2018
Datum zadání: 24.05.2018
Datum a čas obhajoby: 25.08.2020 08:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:16.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:16.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 25.08.2020
Oponenti: Mgr. Daniel Med
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu
HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this study is on the basis of current marketing communication
of the club HC Slavoj Velké Popovice and conducted quantitative research to present specific proposals that will lead to improvement and to reach out to wider number
of parents of potential players.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK