Rozvoj dovednosti sebehodnocení žáků od 1. do 2. ročníku ZŠ
Název práce v češtině: | Rozvoj dovednosti sebehodnocení žáků od 1. do 2. ročníku ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Development of self-assessment skills in pupils 1st and 2nd year of primary school |
Klíčová slova: | školní hodnocení, sebehodnocení, popisný jazyk, klima třídy, strategie pro rozvoj dovednosti sebehodnocení, konzultace učitel – žák – rodiče (tripartita) |
Klíčová slova anglicky: | evaluation, self-assessment, descriptive language, classroom climate, strategies for developing skills of self-assessment, consulting teacher – student – parents |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.05.2018 |
Datum zadání: | 15.05.2018 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 15.05.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 15.05.2018 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.05.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.05.2018 |
Předmět: | obhajoba rigorózní práce (OSZD002) |