Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením
Název práce v češtině: Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením
Název v anglickém jazyce: Marketing research of selected tennis Brand Value
Klíčová slova: tenis, branding, goodwill, image firmy, řízení značky
Klíčová slova anglicky: tennis, branding, goodwill, corporate image, brand management
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.04.2018
Datum zadání: 20.06.2018
Datum a čas obhajoby: 07.05.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:04.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2019
Oponenti: Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Pomocí marketingového výzkumu zjistit a analyzovat současné vnímání značky Pacific jejich nejčastějšími spotřebiteli - jak amatérskými, tak především profesionálními tenisty. Pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení povědomí o značce a celkově pozice na trhu s tenisovým vybavením. Navrhnutá opatření konzultovat se zástupci firmy Pacific. Po seznámení se s jejich vlastními opatřeními obě verze porovnat. Výstupem by měl být ucelený návrh opatření na zlepšení povědomí o značce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
To identify and analyse present perception of the Pacific brand by its most common users – tennis players of any skill level, focusing on professional players, using the marketing research. Try to find possible improvements of the brand awareness and its position on the tennis equipment market. These suggestions will be consulted with Pacific brand representatives. After acquainting with their own improvements the both versions will be compared. The output should be a comprehensive proposal to improve brand awareness.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK