Cross-platform WPF implementation
Název práce v češtině: | Multiplatformní implementace WPF |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Cross-platform WPF implementation |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 08.03.2018 |
Datum zadání: | 08.03.2018 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 20.03.2018 |
Zásady pro vypracování |
WPF je framework pro tvorbu uživatelských rozhraní, který je díky svým funkcím a prezenci na všech současných vydáních operačního systému Microsoft Windows velice populární. Vhodný je jak pro tvorbu podnikového, tak multimediálního, ale i herního uživatelského rozhraní. Dostupnost je ovšem vázána na platformu Windows.
Cílem této práce je rozšíření existující práce "MonoGame knihovna pro tvorbu GUI ve stylu WPF", a to především o abstrakci v klíčových oblastech tak, aby bylo možné tuto knihovnu provozovat na různých platformách. Konkrétně bude práce ve finále obsahovat implementaci pro platformy MonoGame a SkiaSharp pod Xamarin Forms. Dále bude knihovna rozšířena o možnost deklarování uživatelského rozhraní pomocí XAML, animace, transformace a styly. Součástí práce budou také zlepšení v oblasti podpory ovládacích prvků. Důrazem práce by mělo být následování obecně známého WPF API jak jen to bude možné. |
Seznam odborné literatury |
Nathan, Adam. WPF 4 Unleashed. Indianapolis, Ind.: Sams, 2010, ISBN 9780672331190
Reed, Aaron. Learning XNA 4.0. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2010, ISBN 9781449394622 |