Příprava žáků na vyučování v týdenní skladbě zaměstnání školní družiny
Název práce v češtině: | Příprava žáků na vyučování v týdenní skladbě zaměstnání školní družiny |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Preparing pupils for lessons in the week composition of the after school care |
Klíčová slova: | Legislativní rámec vzdělávání, zájmové vzdělávání ve školní družině, charakteristika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, stupeň podpůrných opatření, školní vzdělávací program školní družiny a oblast přípravy žáků na vyučování |
Klíčová slova anglicky: | Legislative framework of education, interest-based education in the after school care, characteristics of pupils with special educational needs, level of support measures, school educational program of after school care and sphere of preparation of pupils for lessons |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Daniela Nováková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 05.03.2018 |
Datum zadání: | 05.03.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2019 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je pojednat o významu činnosti žáků v oblasti přípravy na vyučování v týdenní skladbě zaměstnání školní družiny. Sledovat výzkumný vzorek žáků školní družiny, kteří se připravují na vyučování ve školní družině. Popsat, o jaký druh přípravy se nejčastěji jedná (písemné úkoly, ústní příprava na vyučovací předměty, doučování, apod.) Jaká je spolupráce s učiteli žáků a vychovateli. Do jaké míry spolupracují rodiče žáků s vychovateli na přípravě žáků na vyučování. Autorka práce bude používat dotazníkové šetření. |
Seznam odborné literatury |
Bartoňová M. – Současné trendy v edukaci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Hájek B. – Školní družina Grecmanová H., Urbanovská E., Holoušová D. – Obecná pedagogika Miňhová J., Trpišovská D. – Kapitoly ze sociální psychologie Vágnerová M. – Psychologie školního dítěte |