Grammatical Categories in Linguistic Resources vs. English Course-books for Advanced Learners
Název práce v češtině: | Gramatické kategorie v lingvistických zdrojích vs. učebnicích angličtiny pro pokročilé |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Grammatical Categories in Linguistic Resources vs. English Course-books for Advanced Learners |
Klíčová slova: | modalita, čas, vid, lingvistická terminologie, učebnice angličtiny |
Klíčová slova anglicky: | modality, tense, aspect, linguistic terminology, English coursebooks |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jana Richterová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 28.02.2018 |
Datum zadání: | 01.03.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2019 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Teoretická východiska – termíny lingvistické
2. Stanovení hypotéz 3. Vypracování praktické části práce – kategorizace v učebnicích pro pokročilé 4. Analýza dat 5. Závěr |
Seznam odborné literatury |
DUŠKOVÁ, L. a kol. Mluvnice současné angličtiny na pozadí češtiny. Praha: Academia 1994.
Quirk, R. and S. Greenbaum. A Student’s Grammar of the English Language. London: Longman 1990. Leech, G. Meaning and the English Verb. Harlow: Pearson Longman 2014. Gude, K., Duckworth M., Rogers, L. Cambridge English Proficiency Masterclass. Oxford: OUP 2012. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce se skládá ze dvou základních částí:
1) přehled vybraných gramatických kategorií ve standardních lingvistických manuálech 2) přehled a porovnání korespondujících termínů v učebnicích praktické angličtiny |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The Bachelor thesis consists of two main parts:
(1) overview of selected grammatical categories in standard linguistic manuals (2) overview and comparison of corresponding terminology in English course-books |