Školní připravenost žáků s poruchami autistického spektra z pohledu pedagogů základních škol
Název práce v češtině:
Školní připravenost žáků s poruchami autistického spektra z pohledu pedagogů základních škol
Název v anglickém jazyce:
Elementary school teacher´s sight of school preparedness of pupils with autism spectrum disorders
Klíčová slova:
Mateřské školy speciální, poruchy autistického spektra, školní připravenost, školní zralost, základní vzdělávání, žáci s poruchami autistického spektra
Klíčová slova anglicky:
Special nursery schools, autism spectrum disorders, school readiness, elementary education, students with autism spectrum disorders
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
23.01.2018
Datum zadání:
23.01.2018
Datum a čas obhajoby:
01.06.2018 12:30
Místo konání obhajoby:
M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:
20.04.2018
Datum proběhlé obhajoby:
01.06.2018
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zaměřuje na školní připravenost žáků s poruchami autistického spektra, kteří prošli vzděláváním v mateřských školách speciálních v Praze. V teoretické části jsou popsány poruchy autistického spektra, předškolní a základní vzdělávání, školní zralost a školní připravenost. Praktická část je zaměřena na školní připravenost žáků s poruchami autistického spektra z pohledu pedagogů základních škol. Šetření je provedeno pomocí strukturovaných rozhovorů. Cílem práce je zjistit jaká je školní připravenost žáků s poruchami autistického spektra, kteří prošli vzděláváním v mateřských školách speciálních v Praze, z pohledu pedagogů základních škol.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor´s thesis deals with school readiness of students with autism spectrum disorder, who have gone through education in special nursery school in Prague. In theoretical part are described autism spectrum disorders, pre-school and elementary education and school readiness. Practical part is focussed on elementary school teacher´s view to school readiness of students with autism spectrum disorders. Investigation was done by structured interviews. The goal of thesis is to find out what elementary school teachers think about how good is school readiness of students with autism spectrum disorders who gone through education in special nursery schools in Prague.