Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Název práce v češtině: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Název v anglickém jazyce: Creation of markerting communication within the business plan of the new created e-shop
Klíčová slova: dotazník, e-mailing, hloubkový rozhovor, ohnisková skupina, podpora prodeje, PPC reklama, SEO, sociální sítě
Klíčová slova anglicky: questionnaire, email, in-depth interview, focus group, sales support, PPC advertising, SEO, social media
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.01.2018
Datum zadání: 17.01.2018
Datum a čas obhajoby: 16.05.2018 09:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:05.04.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:05.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 16.05.2018
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK