Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Název práce v češtině: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Název v anglickém jazyce: Marketing Plan of a newly Emerging Fitness Center
Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, SWOT analýza, Porterův model konkurenčních sil
Klíčová slova anglicky: Marketing goals, price strategy, sport services, competition, customer loaylty, SWOT analysis, Porter´s five forces
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.12.2017
Datum zadání: 18.05.2018
Datum a čas obhajoby: 14.05.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:03.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.05.2019
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce předkládá marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené u veřejnosti. S tímto záměrem práce navazuje na průzkum konkurence realizovaný v bakalářské práci. Marketingový plán bude koncipován na základě výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu a časově bud zpracován na zaváděcí rok a následné 2 roky provozu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis presents a marketing plan for the newly created fitness center in the district of Karlovy Vary.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK