Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Současné trendy v interaktivní výuce na střední škole
Název práce v češtině: Současné trendy v interaktivní výuce na střední škole
Název v anglickém jazyce: Actual trends in interactive learning in higher secondary education
Klíčová slova: interaktivita, interaktivní výuka, digitální technologie, současné trendy, interaktivní vyučování
Klíčová slova anglicky: interactivity, interactive teaching, digital technology, current trends, interactive teaching
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 09.11.2017
Datum zadání: 21.11.2017
Datum a čas obhajoby: 09.09.2019 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Jakub Lapeš
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat interaktivitu jako fenomén současného vzdělávání, zmapovat dostupná řešení a možnosti interaktivní výuky na SŠ a navrhnout a realizovat navržené prvky interaktivní výuky v pedagogické praxi. Součástí práce je zmapování rizik a překážek spojených s realizací interaktivní výuky.
Seznam odborné literatury
Při řešení budou využívány primární a sekundárních informačních zdroje, včetně elektronických, dle tematické orientace práce.
Předběžná náplň práce
- na základě prostudovaných informačních zdrojů zmapujte problematiku interaktivity a interaktivní výuky na střední škole; zvolte vhodnou metodu evaluace interaktivity a interaktivní výuky z pohledu didaktického, resp. pedagogického a technologického
- realizujte výzkumné šetření, ve kterém zmapujete současnou situaci realizace interaktivní výuky ve škole
- na základě teoretické analýzy interaktivity navrhněte a v pedagogické praxi ověřte typické zástupné možnosti realizace interaktivní výuky
- shrňte výsledky práce a doporučení pro další praxi
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK