Současné trendy v interaktivní výuce na střední škole
Název práce v češtině: | Současné trendy v interaktivní výuce na střední škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Actual trends in interactive learning in higher secondary education |
Klíčová slova: | interaktivita, interaktivní výuka, digitální technologie, současné trendy, interaktivní vyučování |
Klíčová slova anglicky: | interactivity, interactive teaching, digital technology, current trends, interactive teaching |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.11.2017 |
Datum zadání: | 21.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2019 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2019 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Jakub Lapeš |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je analyzovat interaktivitu jako fenomén současného vzdělávání, zmapovat dostupná řešení a možnosti interaktivní výuky na SŠ a navrhnout a realizovat navržené prvky interaktivní výuky v pedagogické praxi. Součástí práce je zmapování rizik a překážek spojených s realizací interaktivní výuky. |
Seznam odborné literatury |
Při řešení budou využívány primární a sekundárních informačních zdroje, včetně elektronických, dle tematické orientace práce. |
Předběžná náplň práce |
- na základě prostudovaných informačních zdrojů zmapujte problematiku interaktivity a interaktivní výuky na střední škole; zvolte vhodnou metodu evaluace interaktivity a interaktivní výuky z pohledu didaktického, resp. pedagogického a technologického
- realizujte výzkumné šetření, ve kterém zmapujete současnou situaci realizace interaktivní výuky ve škole - na základě teoretické analýzy interaktivity navrhněte a v pedagogické praxi ověřte typické zástupné možnosti realizace interaktivní výuky - shrňte výsledky práce a doporučení pro další praxi |