Úroveň znalosti etiky a etikety u žáků středních škol
Název práce v češtině: | Úroveň znalosti etiky a etikety u žáků středních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The knowledge of ethics and etiquette among high school students |
Klíčová slova: | Etika, etiketa, gender, studenti, znalost, střední škola, výzkum |
Klíčová slova anglicky: | Ethics, etiquette, gender, knowledge, students, high school, research |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.11.2017 |
Datum zadání: | 22.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2019 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Dotazník
rozhovor se studenty etiketa jako věda sama o sobě (vznik a co do ní patří) etika jako věda sama o sobě (smysl etiky) pravidla etikety- etiketa chování, oblékání a stolování genderové hry |
Předběžná náplň práce |
Obsahem mé bakalářské práce je průzkum znalosti etikety a etiky u studentů středních škol, jestli jsou jim známy rozdíly mezi těmito vědami. Jak studenti sami chápou smysl etiky. Jaké etické hodnoty jsou pro ně nejdůležitější. Dále se chci zabývat znalostí etikety, zaměřila bych se především na chlapce a snažila bych se zjistit na jaké úrovni jejich znalosti jsou, a proč tomu tak je. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The content of my bachelor thesis is focused on discovering the knowledge of etuquette and ethic among high school students and whether they know the differences between these two sciences . How they themselves understand these sciences. What ethics values are the most important for them. My focus in etiquette will be directed mainly on boys, In my thesis, I would like to determine the level of their knowledge and why it is like that.
|