Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor
Název práce v češtině: | Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Turn-Based Game in 2D Grids using PDDL-based Simulator |
Klíčová slova: | simulace, tahové hry, 2D mřížka, plánování, PDDL |
Klíčová slova anglicky: | simulation, turn-based games, 2D grid, planning, PDDL |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.11.2017 |
Datum zadání: | 14.11.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2018 |
Oponenti: | Mgr. Robert Brunetto |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit generický simulátor tahových her v 2D mřížce, jejichž doména je specifikována pomocí PDDL. Student navrhne vhodný popis grafické reprezentace těchto her a vytvoří simulátor, ve kterém bude možné takovéto hry hrát. Simulátor bude obsahovat vhodné programátorské rozhraní pro připojení PDDL plánovačů včetně jeho ukázkového užití. |
Seznam odborné literatury |
Ghallab, M., Nau, D., & Traverso, P. (2004). Automated Planning: theory and practice. Elsevier.
Perez-Liebana, D., Samothrakis, S., Togelius, J., Lucas, S. M., & Schaul, T. (2016, February). General video game ai: Competition, challenges and opportunities. In Thirtieth AAAI Conference on Artificial Intelligence. Haslum, P. (n.d.). Writing Planning Domains and Problems in PDDL. Retrieved November 14, 2017, from http://users.cecs.anu.edu.au/~patrik/pddlman/writing.html |