Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor
Název práce v češtině: Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor
Název v anglickém jazyce: Turn-Based Game in 2D Grids using PDDL-based Simulator
Klíčová slova: simulace, tahové hry, 2D mřížka, plánování, PDDL
Klíčová slova anglicky: simulation, turn-based games, 2D grid, planning, PDDL
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2017
Datum zadání: 14.11.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2017
Datum a čas obhajoby: 06.09.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.07.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:20.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2018
Oponenti: Mgr. Robert Brunetto
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit generický simulátor tahových her v 2D mřížce, jejichž doména je specifikována pomocí PDDL. Student navrhne vhodný popis grafické reprezentace těchto her a vytvoří simulátor, ve kterém bude možné takovéto hry hrát. Simulátor bude obsahovat vhodné programátorské rozhraní pro připojení PDDL plánovačů včetně jeho ukázkového užití.
Seznam odborné literatury
Ghallab, M., Nau, D., & Traverso, P. (2004). Automated Planning: theory and practice. Elsevier.
Perez-Liebana, D., Samothrakis, S., Togelius, J., Lucas, S. M., & Schaul, T. (2016, February). General video game ai: Competition, challenges and opportunities. In Thirtieth AAAI Conference on Artificial Intelligence.
Haslum, P. (n.d.). Writing Planning Domains and Problems in PDDL. Retrieved November 14, 2017, from http://users.cecs.anu.edu.au/~patrik/pddlman/writing.html
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK