FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:
22.08.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:
22.08.2019
Datum proběhlé obhajoby:
10.09.2019
Oponenti:
Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal is to analyze and evaluate the current marketing comunication of the „APM Sport“ store, based on the acquired data and findings and propose a new improved marketing communication of the store. Methods of both qualitative and quantitative reseach have been employed to assess the marketing communication, specifically an interview with instuctions and analysis of internal documents. Later these methods were suplemented by quantitative research, namely polling of both actual and potential customers.