Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Implementace algoritmů pro cachování osvětlení na masivně paralelních procesorech
Název práce v češtině: Implementace algoritmů pro cachování osvětlení na masivně paralelních procesorech
Název v anglickém jazyce: Implementation of illumination caching algorithms on massively parallel computers
Klíčová slova: počítačová grafika|rendering|globální osvětlení|irradiance caching|radiance caching|GPU|CUDA
Klíčová slova anglicky: computer graphics|rendering|global illumination|irradiance caching|radiance caching|GPU|CUDA
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.10.2017
Datum zadání: 27.10.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 06.11.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:22.07.2021
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit implementaci algoritmů pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching pro masivně paralelní procesory GPU.
Základním úskalím je synchronizace aktualizace cachovacích struktur v masivně paralelním prostředí. Důležitým cílem práce tedy bude navrhnout a implementovat pro tento účel vhodnou techniku a otestovat její škálovatelnost na různých GPU.
Seznam odborné literatury
M. Pharr, W. Jakob, G. Humphreys. Physically Based Rendering, Third Edition: From Theory to Implementation. Morgan Kaufmann; 3 edition (November 25, 2016)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK