Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Školní hodnocení jako forma podpory učení
Název práce v češtině: Školní hodnocení jako forma podpory učení
Název v anglickém jazyce: School evaluation as a form of learning support
Klíčová slova: Hodnocení, zpětná vazba, žák, výuka, základní škola
Klíčová slova anglicky: Evaluation, feedback, student, lesson
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 31.08.2017
Datum zadání: 24.09.2017
Datum a čas obhajoby: 23.05.2018 13:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2018
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: Mgr. Jiří Trunda, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu hodnocení žáků na základních školách, přičemž klíčové hodnocení je zde známkování, slovní hodnocení a kombinace obou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Po představení bakalářské práce je v následující kapitole vymezen pojem Hodnocení s detailnějším rozborem na jeho plánování a cíle. Další kapitola se zabývá Funkcemi hodnocení. Čtvrtá kapitola uvádí rozbor vztahu Učitel – Žák, přičemž jsou zde analyzovány oba pohledy vč. jejich očekávání. Následující kapitola je zaměřena na Aspekty hodnocení vč. rozdělení na individuální a kolektivní přístup. Kapitola šestá uvádí Členění hodnocení vč. výhod a nevýhod jednotlivých forem těchto hodnocení. Následující sedmá kapitola je již součástí praktické části, kde je popisována Realizace získávání dat vč. popisu získávání vzorků, jejich analýzu a vyhodnocení. Poté následuje Závěr vč. komplexního vyhodnocení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis is focused on analysis of pupils' assessment in elementary schools, where the key evaluation is the marking, verbal evaluation and a combination of both. The thesis is divided into the theoretical and practical part. At the beginning of the bachelor thesis the term Evaluation with a more detailed analysis of its planning and objectives is defined. The next chapter deals with Ratings Functions. Chapter Six presents an analysis of the relationship Teacher - Student, where both views are analyzed, incl. their expectations. The following chapter focuses on Aspects of assessment incl. division into an individual and collective approach. Chapter Eight is about the division of assessments incl. advantages and disadvantages of individual forms of such assessments. The following seventh chapter is already in the practical part where it is described Implementation of data acquisition incl. description of sampling, analysis and evaluation. Then follows the Conclusion, incl. detailed analysis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK