Komunikace ředitele školy s žáky
Název práce v češtině: | Komunikace ředitele školy s žáky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Communication between headmaster and pupils |
Klíčová slova: | pedagogové, ředitel, žáci/studenti, rodiče, spolupráce, komunikace, problémy, třídy, učitelé, spolužáci |
Klíčová slova anglicky: | educators, headmaster, pupils/students, parents, cooperation, communication, problems, classrooms, teachers, classmates |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jiří Trunda, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 14.04.2015 |
Datum zadání: | 05.10.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 05.09.2018 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M103, multimediální učebna |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.09.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | Mgr. Zuzana Svobodová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce bude provedena v souladu s opatřením děkanky PedF UK č. 22/2014. |
Seznam odborné literatury |
Plamínek, J., Konflikty a vyjednávání. Grada Publishing, Praha, 2012.
Křivohlavý J., Tajemství úspěšného jednání. Grada Publishing, 1995. Lilley R., Jak jednat s problematickými lidmi. Computer Press, Brno, 2005. Plamínek, J., Jak řešit konflikty. Grada Publishing, Praha, 2006. Termann, S., Umění přesvědčit a vyjednat. Grada Publishing, Praha, 2002. |
Předběžná náplň práce |
V teoretické části bakalantka provede rešerši odborných pramenů, které se vztahují k tématu práce, obsahem výzkumné části bude dotazníkové šetření a rozhovory. Těmito výzkumnými nástroji získá bakalantka podklady pro provedení deskripce současného stavu komunikace ředitele školy se studenty. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
In the theoretical part stzudent will perform a search of professional sources, which are related to the work content of the research part of the questionnaire and interviews. These research tools will give datas and informations for execution description of the status quo to student, then she will perform a current situation of communication between head teachers and students. |