Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Název práce v češtině: Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Název v anglickém jazyce: Digital communication of the Czech olympic team at The 2018 Winter Olympics
Klíčová slova: sport, zimní olympijské hry, marketing, PR, sociální sítě, Český olympijský výbor, influencer
Klíčová slova anglicky: sport, Winter olympics, marketing, PR, social media, Czech Olympic Comittee, influencer
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2017
Datum zadání: 10.08.2017
Datum a čas obhajoby: 23.06.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 23.06.2021
Oponenti: Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha : Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9
- Kniha reaguje na moterní trendy v řízení sportovních organizacích. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit. Kniha ukazuje, jak se chová trh v oblasti sportu a jaká má specifika.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005.
- Kniha popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Ukazuje užitečnost kvalitativních výzkumů při zkoumání života lidí, historie i společenských procesů a chodu organizací.

KOTLER, Philip. TRIAS de BES, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním
myšlením vítězit u zákazníků. Grada Publishing, 2005. 199 s. ISBN 978-80-247-0921-5.
- Kniha přináší praktické nástroje a návod, jak budovat značku v přesyceném spotřebitelském trhu. V knize nalezneme nové metody, kterými lze dospět k novým, často převratným myšlenkám.

LINDLOF, Thomas R. TAYLOR, Bryan C. Qualitative communication research methods. Thousand Oaks : Sage Publications, 2002.
- V knize je detailně popsán proces kvalitativního výzkumu od prvotní mylšlenky až k vyhodnocení. Přináší unikátní pokrytí celé disciplíny komunikace. Přináší ucelené informace o počítačem zprostředkované komunikaci.

ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
- Kniha se zabývá kromě základních marketingových termínů i konkrétními marketingovými nástroji. Především se pak zaměřuje na marketignové aplikace a moderní trendy v marketingu.
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této práce je analýza digitální komunikace Českého olympijského výboru na Zimních olympijský hrách v Pchjongjangu směrem k fanouškům i veřejnosti prostřednictvím sociálních médií. Úkolem je popsat celou komunikační strategii. Jaké byly cíle komunikace? Koho příspěvky nejvíce zasáhly? Jakými prostředky a jak se snažil Český olympijský tým oslovit veřejnost. Ke komparaci a analýze úspěšnosti kampaně budou použita data dalších olympijských výborů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK