Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop
Název práce v jazyce práce (slovenština): Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop
Název práce v češtině: Event marketing v oblasti módy se zaměřením na český internetový obchod Footshop
Název v anglickém jazyce: Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Klíčová slova: Footshop, módny marketing, marketingová komunikácia, event marketing, streetwear značky, tenisky
Klíčová slova anglicky: Footshop, fashion marketing, marketing communications, event marketing, streetwear brands, sneakers
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.07.2017
Datum zadání: 14.07.2017
Datum a čas obhajoby: 12.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:09.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2019
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem
trhu. Grada Publishing, a.s., 2011. 137-138 s.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1 vyd.
Praha: Grada, 2003, 20 s.
MÁCHALOVÁ, Jana. Budiž móda. 1. vyd. Nakladatelství Brána, a.s., 2012. 9-11s.
MÁCHALOVÁ, Jana. Budiž móda. 1. vyd., Nakladatelství Brána, a.s., 2012. 161 s.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Grada Publishing,
a.s., 2010. 42 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL. Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu.
Grada Publishing, a.s., 2011. 49 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu.
Grada Publishing, a.s, 2011. 52 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem
trhu. Grada Publishing, a.s., 2011. 66 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem
trhu. Grada Publishing, a.s., 2011. 149 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem
trhu. Grada Publishing, a.s., 2011. 79-87 s.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Vyd. 1.
Praha: Grada, 2003. 22 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem
trhu. Grada Publishing, a.s., 2011.137 s.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr, Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem
trhu, Grada Publishing, a.s., 2011.139 s.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd.,
Grada Publishing a.s., 2007. 155-156 s.
ZÁHRADNÍČEK, Tomáš. Slovník cizích slov. BookBaby, 2014. 399 s.
ZDENĚK, Mikoláš. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: Konkurenční dynamika a
potenciál podnikání. Grada Publishing a.s., 2005. 65 s.
MALLYA, Thaddeus. Základy strategického řízení a rozhodování. Grada Publishing a.s.,
56
2007. 42 s.

Elektronické zdroje
A Brief History of Event Management: Event Planning Then and Now. Getlocalhop.com
[online]. [cit. 2018-07-27]. dostupné z www: https://getlocalhop.com/blog/A-Brief-Historyof-Event-Management-Event-Planning-Then-and-Now/
KUMAR, Pawan. Experiential Marketing Today: The Evolution of Event Marketing.
Medium.com [online]. [cit. 2018-04-27]. dostupné z www:
https://medium.com/swlh/experiential-marketing-today-the-evolution-of-event-marketingc9b473f28eea
FINAMORE, T. Michelle. Fashion Shows. Lovetoknow.com [online]; dostupné z www:
https://fashion-history.lovetoknow.com/fashion-clothing-industry/fashion-shows
Historie Footshopu. Footshop.cz [online] dostupné z www:
https://about.footshop.com/o-footshopu/
SVOBODA, Jiří. Peter Hajduček: Nebýt Justina Biebera, Footshop by už nebyl. Loni jsme
prodali boty za půl miliardy korun. Czechcrunch.com [online]. [cit. 2019-01-23]. dostupné
z www:
https://www.czechcrunch.cz/2019/01/peter-hajducek-nebyt-justina-biebera-footshop-byuz-nebyl-loni-jsme-prodali-boty-za-pul-miliardy-korun/
DE VERA, A.P. The Most Incredible Article About Streetwear You’ll Ever Read.
Filthydripped.com [online]; [cit. 2016]. dostupné z www:
http://filthydripped.com/the-most-incredible-article-about-streetwear-youll-ever-read/
BLOCK, Elinor. The History of Streetwear: From Stüssy to Vetements. Whowhatwear.co.uk
[online]. [cit. 2017-10-27]. dostupné z www:
https://www.whowhatwear.co.uk/streetwear/slide5
DRAHOKOUPIL, Michal. Příručka marketéra: Case study Footshop.cz – proč využít
Dynamic Product Ads. Tyinternety.cz [online]. [2017-09-19]. dostupné z www:
https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-case-study-footshop-cz-procvyuzit_dpa/
YELEVEL proměnil Footshop ve Vnitroblocku v multifunkční prostor. Neverdie.cz [online].
[cit. 2018-10-29]. dostupné z www:
http://www.neverdie.cz/lifestyle/eyelevel-promenil-footshop-ve-vnitroblocku-vmultifunkcni-prostor/
MAJER, Matúš. Vo Footshope vznikne fascinujúca vernisáž graffiti a obrazov plných tehiel.
29 ročný umelec Filip je poriadne talentovaný. Refresher.sk [online]. [cit. 2019-03-21].
dostupné z www: https://refresher.cz/64049-Vo-Footshope-vznikne-fascinujuca-vernisazgraffiti-a-obrazov-plnych-tehiel-29rocny-umelec-Filip-je-poriadne-talentovany
57
MAJER, Matúš. Novučičký Hotel Kyjev už môžeš mať aj na tričku či mikine! Footshop sa
spojil s autorom novej fasády a výsledkom je nezvyčajné oblečenie. Refresher.sk [online];
[cit. 2018-06-28]. dostupné z www: https://refresher.cz/55756-Novucicky-Hotel-Kyjev-uzmozes-mat-aj-na-tricku-ci-mikine-Footshop-sa-spojil-s-autorom-novej-fasady-avysledkom-je-nezvycajne-oblecenie#gallery
Workshop. It-slovnik.cz [online]. dostupné z www:
https://it-slovnik.cz/pojem/workshop
HLAVA, Petr. Majiteľka Queensu Sime: Mrzí mě množství fakes, které potkávám na ulici
(Rozhovor). Refresher.cz [online]. [cit. 2018-09-18]. dostupné z www:
https://refresher.cz/21366-Majitelka-Queensu-Sime-Mrzi-me-mnozstvi-fakes-kterepotkavam-na-ulici-Rozhovor
KOMOROWSKI, Matt. The New European Tigers. Publitas.com [online]. [cit. 2018-03].
dostupné z www:
https://view.publitas.com/cluepr/the-new-european-tigers-report/page/1
Thestreets.sk [online]. dostupné z www:
https://www.thestreets.sk/o-nas/
Freshlabels.cz [online]. dostupné z www:
https://blog.freshlabels.cz/o-freshlabels
Foot Locker otevřel v Praze třípatrovou prodejnu. Mediaguru.com [online]. [cit. 2017-09-
06]. dostupné z www:
https://www.mediaguru.cz/clanky/2017/06/foot-locker-otevrel-v-praze-tripatrovouprodejnu/
Czso.cz [online]. dostupné z:
https://www.czso.cz/csu/czso/aktualni-populacni-vyvoj-v-kostce
Czso.cz [online]. dostupné z:
https://www.czso.cz/csu/czso/kolik_z_nas_pouziva_osobni_pocitac_a_internet
E-shop a zákon: na co si dát pozor?. Shopsys.cz [online]. [cit. 2017-03-05]. dostupné z:
https://www.shopsys.cz/e-shop-a-zakon-na-co-si-dat-pozor
DOLEČEK, Marek. Úvod do problematiky GDPR, GDPR pro e-shopy. Businessinfo.cz
[online]. [cit. 2018-06-26]. dostupné z:
https://www.businessinfo.cz/cs/clanky/uvod-do-gdpr-eshopy-ppbi111665.html#!&chapter=1
Kurzy.cz [online]. dostupné z:
https://www.kurzy.cz/makroekonomika/nezamestnanost/
Čt24.cz [online]. dostupné z:
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/2472490-zivotni-uroven-ceska-se-bude-dalpriblizovat-k-zapadni-evrope-ministerstvo-financi
58
HDP 2019, vývoj HDP v ČR - 5 let. Kurzy.cz [online]. [cit. 2019-02-15]. dostupné z:
https://www.kurzy.cz/makroekonomika/hdp/
Footshop.com [online]. dostupné z:
https://about.footshop.com/footshop-mise-udrzitelnost/

Ostatné zdroje
SERAZIO, Michael. Selling (Digital) Millennials: The Social Construction and
Technological Bias of a Consumer Generation. Television & New Media. [cit. 2015]. Vol.
16 (7) 599–615
CONSTANTINIDES, E., FOUNTAIN, S.J. Web 2.0: Conceptual foundations and
marketing issues. Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice. [2008]. 231- 244
s.
HOLUBEC, Jiří, VESELÝ, Karel. Rap je nový rock’n’roll; ČILICHILLI. [ cit. 2019-04]
Předběžná náplň práce
Bakalárska práca s názvom „Event marketing v oblasti módy so zameraním na český
internetový obchod Footshop“ poskytuje analýzu marketingovej komunikácie vybranej
spoločnosti, pričom vychádza z teoretických základov marketingu módnych značiek a event
marketingu. Cieľom práce je najmä zmapovanie event marketingových aktivít Footshopu a
komparácia s konkurenciou. Prvá časť práce je zameraná na vymedzenie potrebných pojmov
z oblasti event marketingu, módy a podnikania na internete. Nasledujúca časť je zameraná
na deskripciu spoločnosti, jej históriu, vymedzenie cieľovej skupiny a predstavenie
produktov, ktoré Footshop predáva. V ďalšej časti práce poskytujem analýzu
komunikačných nástrojov, ktoré spoločnosť Footshop používa, pričom event marketingu je
venovaná samostatná kapitola. Pre dôkladné preskúmanie pozície Footshopu na trhu som
vypracovala SWOT analýzu, SLEPTE analýzu a Portetovu analýzu piatich síl, ktoré
približujú situáciu, v ktorej sa obchod nachádza, odhaľujú jeho konkurenčné výhody a
zároveň poskytujú náhľad na možnosti zlepšenia. Na analýzy nadväzuje porovnanie
Footshopu s vybranými konkurentmi zo segmentu obchodov zameraných na predaj
streetwear módy a tenisiek. Na konci práca ponúka odporúčania pre zlepšenia a celkový
prehľad analyzovaných informácií.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this bachelor thesis called "Event marketing in the fashion field with a focus on
the Czech online store Footshop" provides an analysis of marketing communication of a
selected company, based on the theoretical foundations of fashion marketing and event
marketing. The aim of this work is to map event marketing activities of Footshop and provide
comparison with competitors. The first part of the thesis is focused on the definition of
necessary terms from the fields of event marketing, fashion and online shops. The following
section is focused on describing the company, its history, defining the target group and
introducing products sold in Footshop. In the next part, I provide an analysis of the
communication tools that Footshop uses, while a separate chapter is devoted to event
marketing. For a thorough review of Footshop's position on the market, I have processed a
SWOT analysis, SLEPTE analysis, and Porter's Five Forces analysis, which bring a close
look on the position of the company on the market, reveal its competitive advantages, and
provide insight into options for improvements. The analyses are followed by comparison of
Footshop with selected competitors from the segment of streetwear fashion and sneakers. At
the end, the thesis provides recommendations for improvement and an overview of the
analysed information.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK