Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Elektronický dohled v oblasti současného marketingu a spotřeby a využívaných strategií
Název práce v češtině: Elektronický dohled v oblasti současného marketingu a spotřeby a využívaných strategií
Název v anglickém jazyce: Electronic surveillance of current marketing and consumption and its used strategies
Klíčová slova: Dohled, kontrola, Surveillance studies, marketing a spotřeba, osobní údaje, sociální sítě, cílení
Klíčová slova anglicky: Surveillance, Control, Surveillance Studies, marketing and consumption, personal data, social networks, targeting
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Elektronická kultura a semiotika (24-KEKS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.06.2017
Datum zadání: 29.06.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:28.06.2018
Datum proběhlé obhajoby: 21.09.2018
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMMM4A10)
Oponenti: Mgr. Martin Charvát, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Ve své práci se budu věnovat problematice dohledu, který je uplatňován v oblasti marketingu, spotřeby a v souvislosti s tím i reklamy. Zaměřím se na využívané techniky a na to, jaké to nese důsledky. Budu se soustředit zejména na současnou dobu a tedy na elektronický dohled. Předmětem zájmu bude také uplatňování elektronického dohledu v praxi. Hlavním záměrem této práce bude především přehledově a uceleně osvětlit problematiku dohledu a kontroly se zaměřením na obor marketingu a spotřeby (a s tím související oblastí reklamy a sociálních sítí) v současné době.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK