Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků
Název práce v češtině: využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků
Název v anglickém jazyce: Analysis of use of social networks by Tipsport ELH clubs and marketing research of the satisfaction of their fans
Klíčová slova: sociální sítě, marketingový výzkum, Tipsport ELH, fanoušci
Klíčová slova anglicky: social networks, marketing research, Tipsport Czech Extraliga, fans
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.06.2017
Datum zadání: 27.06.2017
Datum a čas obhajoby: 11.09.2018 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:23.08.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:23.08.2018
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2018
Oponenti: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Analýza sociální sítě a jejich aplikovatelnost
Marketringové výzkumy a jejich metodologie
Analýzy
Závěry
Seznam odborné literatury
Čáslavová
Novotný
Štědroň
Hendl
Předběžná náplň práce
Analýza sociální sítě a jejich aplikovatelnost
Marketringové výzkumy a jejich metodologie
Analýzy
Závěry
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK