Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postavení asistenta pedagoga na základní škole
Název práce v češtině: Postavení asistenta pedagoga na základní škole
Název v anglickém jazyce: The Role of Teaching Assistant at Elementary School
Klíčová slova: spolupráce, učitel, asistent pedagoga, inkluze, základní škola, první stupeň základní školy, druhý stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky: cooperation, teacher, teaching assistant, inclusion, elementary school, first stage of elementary education, second stage of elementary education
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.06.2017
Datum zadání: 02.06.2017
Datum a čas obhajoby: 23.05.2019 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:11.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá kooperací učitele a asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na rozdíly ve vnímání přítomnosti asistenta pedagoga na prvním a druhém stupni.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis concerns the cooperation between teacher and teaching assistant (TA) at mainstream elementary school, with the emphasis on perception of TA’s presence at the first stage and the second stage of education.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK