Framework for Roguelike Video Games Development
Název práce v češtině: | Framework pro tvorbu roguelike počítačových her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Framework for Roguelike Video Games Development |
Klíčová slova: | herní vývoj, framework, počítačové hry, roguelike |
Klíčová slova anglicky: | game development, framework, video games, roguelike |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.03.2017 |
Datum zadání: | 07.03.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 02.08.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 29.01.2018 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.01.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 04.01.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 29.01.2018 |
Oponenti: | Mgr. Martin Modrák, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
The aim of the thesis is to create a framework for the development of roguelike video games. The framework should support creation of majority of game features common to roguelike games. Framework will also feature graphical an editor, that will support creation of the game content. |
Seznam odborné literatury |
Menard M.: Game Development with Unity. Cengage Learning PTR; 1 edition (January 19, 2011); ISBN 978-1435456587; 2011
T-Engine4: Flexible Roguelike Game Engine https://te4.org/te4 Doryen library http://roguecentral.org/doryen/libtcod/ Carceri http://chaos.magma-net.pl/carceri/ Ng Java Roguelike Engine 2005 http://roguelike-eng.sourceforge.net/ H-World 2004 H-World CRPG engine https://sourceforge.net/projects/h-world/ |