Vzdělávací systém České republiky a Španělského království
Název práce v češtině: | Vzdělávací systém České republiky a Španělského království |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Education system in the Czech republic and in Kingdom of Spain |
Klíčová slova: | Vzdělávací systém, mezinárodní standardní klasifikace vzdělávání podle UNESCO ISCED 2011, vzdělávání v raném dětství, primární vzdělávání, nižší sekundární vzdělávání, sekundární vzdělávání, postsekundární neterciární vzdělávání, terciární vzdělávání. |
Klíčová slova anglicky: | Educational system, UNESCO international standard classification of education ISCED 2011, early childhood education, primary education, lower secondary education, secondary education, post-secondary non-tertiary education, tertiary education. |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jiří Prokop, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.02.2017 |
Datum zadání: | 12.02.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 18.01.2018 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.12.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.01.2018 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Osnova:
1. Úvod 2. Obecné informace o ČR a Španělsku (zřízení, historie, školství). 3. ISCED 2011 klasifikace ČR a Španělsko. 4. Stručný historický vývoj vzdělávacího systému v ČR. 5. Stručný historický vývoj vzdělávacího systému ve Španělském království. 6. Historické porovnání (komunismus v ČR x frankismus v Španělském království). 7. Jednotlivé části ISCED: ČR x Španělské království (preprimární, primární, nižší sekundární, vyšší sekundární, postsekundární neterciární vzdělávání, krátký cyklus terciárního vzdělávání, bakalářské nebo jiné odpovídající, magisterské nebo jiné odpovídající, doktorské nebo jiné odpovídající, vzdělávání jiné neuvedené). 8. Porovnání výsledků žáků ČR a Španělského království v testech PISA 9. Aktuální témata školství: platy učitelů, počet vyučovacích hodin, klasifikace, školní uniformy. |