Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice
Název práce v češtině: | Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Competition in the market of mobile operators in the Czech Republic |
Klíčová slova: | Mobilní operátor, konkurence, ceny, tržní ekonomika, nekalá soutěž |
Klíčová slova anglicky: | Mobile operator, competition, prices, market economy, unfair competition |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Milena Tichá, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 05.12.2016 |
Datum zadání: | 08.12.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 20.05.2019 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R208, 208, 2. patro, vlevo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce bude vymezení pojmu konkurence, jejích typů a postižení její úlohy v tržní ekonomice. Dále v ní budou popsány nekalé obchodní praktiky a zhodnoceny konkrétními projevy konkurence na tuzemském trhu mobilních operátorů. |
Seznam odborné literatury |
KRAFT, J.; BEDNÁŘOVÁ, P.; KOCOUREK, A. Ekonomie I. 8. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013. ISBN 978-80-7372-998-1.
KONEČNÝ, B.; SOJKA, M. Malá encyklopedie moderní ekonomie. 1. vyd. Praha: Libri, 1996. ISBN 80-85983-05-2. KARLÍČEK, M. a kolektiv. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2008. ISBN 978-80-214-3758-6. VIZJAK, A. & tým A. T. Kearney. Žraloci a malé ryby. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3189-6. |
Předběžná náplň práce |
1. Co je to konkurence, jaké jsou její druhy a jakou hraje úlohu v tržní ekonomice.
2. Nekalé obchodní praktiky 3. Mobilní operátoři a konkrétní projevy jejich konkurenčního boje na českém trhu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
1. What is competition, what are the kinds of competition and how important is its role in the market economy.
2. Unfair competition 3. Mobile operators and the specific effects of their competition on the Czech market. |