Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice
Název práce v češtině: Konkurence na trhu mobilních operátorů v České republice
Název v anglickém jazyce: Competition in the market of mobile operators in the Czech Republic
Klíčová slova: Mobilní operátor, konkurence, ceny, tržní ekonomika, nekalá soutěž
Klíčová slova anglicky: Mobile operator, competition, prices, market economy, unfair competition
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF)
Vedoucí / školitel: PhDr. Milena Tichá, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.12.2016
Datum zadání: 08.12.2016
Datum a čas obhajoby: 20.05.2019 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R208, 208, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2019
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce bude vymezení pojmu konkurence, jejích typů a postižení její úlohy v tržní ekonomice. Dále v ní budou popsány nekalé obchodní praktiky a zhodnoceny konkrétními projevy konkurence na tuzemském trhu mobilních operátorů.
Seznam odborné literatury
KRAFT, J.; BEDNÁŘOVÁ, P.; KOCOUREK, A. Ekonomie I. 8. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013. ISBN 978-80-7372-998-1.
KONEČNÝ, B.; SOJKA, M. Malá encyklopedie moderní ekonomie. 1. vyd. Praha: Libri, 1996. ISBN 80-85983-05-2.
KARLÍČEK, M. a kolektiv. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2008. ISBN 978-80-214-3758-6.
VIZJAK, A. & tým A. T. Kearney. Žraloci a malé ryby. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3189-6.

Předběžná náplň práce
1. Co je to konkurence, jaké jsou její druhy a jakou hraje úlohu v tržní ekonomice.
2. Nekalé obchodní praktiky
3. Mobilní operátoři a konkrétní projevy jejich konkurenčního boje na českém trhu.

Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
1. What is competition, what are the kinds of competition and how important is its role in the market economy.
2. Unfair competition
3. Mobile operators and the specific effects of their competition on the Czech market.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK