Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kritéria finančního odměňování pedagogických pracovníků na základní škole
Název práce v češtině: Kritéria finančního odměňování pedagogických pracovníků na základní škole
Název v anglickém jazyce: Criteria for Financial Remuneration for Pedagogical Staff in Primary Education
Klíčová slova: základní škola, pedagogický pracovník, kritéria pro odměňování, plat, nároková složka platu, nenároková složka platu, odměna, motivace
Klíčová slova anglicky: primary school, pedagogical worker, remuneration criteria, salary, base salary, incentive pay, remuneration, motivation
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 27.06.2016
Datum zadání: 09.09.2016
Datum a čas obhajoby: 05.09.2017 12:30
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude vypracována v souladu s Opatřením děkana, kterým se stanovují obsahové, formální a technické náležitosti týkající se zpracování a odevzdání závěrečných prací (8/2015), metodickými pokyny katedry a dalšími relevantními předpisy PedF UK.
Seznam odborné literatury
• ARMSTRONG M., 2009. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada Publishing. a.s. 442 s. ISBN 978-80-247-2890-2
• ARMSTRONG M., 2015. Řízení lidských zdrojů / Moderní pojetí a postupy/. Grada Publishing a.s. 13. vydání. Praha: Grada 928 s. ISBN 978-80-247 -5258-7.
• BLÁHA J. a KOLEKTIV, 2013. Pokročilé řízení lidských zdrojů. Edika. 264 s. ISBN 978-80-266-0374-0
• KOUBEK J., 2015. Řízení lidských zdrojů / Základy moderní personalistiky/. Management Press, s.r.o. 5. vydání. Praha: Management Press. 398 s. ISBN 978-80-7261-288-8
• LHOTKOVÁ I., V. TROJAN, J. KITZBERGER, 2012. Kompetence řídících pracovníků ve školství.1. vyd. Praha: Wolters Kluwer. 104 s. ISBN 978-80-7357-899-2
• ŠIKÝŘ M., 2012. Personalistika pro manažery a personalisty. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. a.s. 208 s. ISBN 978-80-247-4151-2
• ŠIKÝŘ M., D. BOROVEC, I. LHOTKOVÁ, 2012. Personalistika v řízení školy.1. vyd. Praha: Wolters Kluwer. 200 s. ISBN 978-80-7552-264-1
• ŠOUKAL M., 2016. Je odměňování učitelů spravedlivé? UN., roč. 119. č. 2,
s. 20-21
• VALENTA J., 2016. Aplikace platových předpisů ve školství. 6. vyd. Anag. 429 s. ISBN 978-80-7554-007-2
• WALTEROVÁ E., K. ČERNÝ, D. GREGER, M. CHVÁL, 2010. Školství – věc (ne) veřejná? 1.vyd. Praha: Karolinum. 307 s. ISBN 978-80-246-1882-1

Další zdroje
• Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
• Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
• Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce s názvem Kritéria finančního odměňování pedagogických pracovníků na základní škole je zaměřena na zjištění kritérií finančního odměňování a jejich uplatňování v kontextu personálních činností. V teoretické části se práce zabývá obecnými zásadami odměňování, finančním odměňováním, nárokovými a nenárokovými složkami platu. Okrajově se zabývá také motivací a hodnocením. Cílem této práce je zjištění a porovnání kritérií finančního odměňování s důrazem na nenárokové složky platu pedagogických pracovníků na základní škole. Za účelem dosažení stanoveného cíle je využita metoda analýzy dokumentů a dotazníkového šetření.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor’s thesis named The Criteria for Financial Remuneration of Pedagogical Staff in Primary Education is focus on analysing criteria of financial remuneration and their application in the context of personnel policy. The theoretical part of the thesis deals with general principles of remuneration policy, financial remuneration, claimable and non-claimable wage components. Motivation and staff assessment is marginally discussed there, too. The goal of this writing is to find out and compare the financial remuneration criteria, with emphasis on non-claimable components of pedagogical staff wages. To reach the goal determined, the document analysis and the questionnaire survey methods have been applied.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK