Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Classic Card Games
Název práce v češtině: Klasické karetní hry
Název v anglickém jazyce: Classic Card Games
Klíčová slova: hraní klasických karetních her, umělý hráč, klient/server aplikace, framework, knihovna
Klíčová slova anglicky: playing classic card games, artificial player, client/server application, framework, library
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Jakub Mifek - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2016
Datum zadání: 02.11.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.12.2016
Datum a čas obhajoby: 06.09.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.07.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:20.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2018
Oponenti: Mgr. Michal Bída, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit klient/server framework pro implementaci klasických karetních her. Součástí práce je podpora umělých hráčů pro dané karetní hry. Framework bude předveden na implementaci vícero (alespoň pěti) karetních her včetně umělých hráčů.
Seznam odborné literatury
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Daniel Whitehouse: Monte Carlo Tree Search for games with Hidden Information and Uncertainty. In: PhD Thesis, University of York, Computer Science, 2014.
Nathan R. Sturtevant and Adam M. White: Feature Construction for Reinforcement Learning in Hearts. In: Computers and Games, LCNS 4630, Springer-Verlag, pp 122-134, ISBN: 978-3-540-75537-1 (2015)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK