Classic Card Games
Název práce v češtině: | Klasické karetní hry |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Classic Card Games |
Klíčová slova: | hraní klasických karetních her, umělý hráč, klient/server aplikace, framework, knihovna |
Klíčová slova anglicky: | playing classic card games, artificial player, client/server application, framework, library |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | Mgr. Jakub Mifek - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.11.2016 |
Datum zadání: | 02.11.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.12.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2018 |
Oponenti: | Mgr. Michal Bída, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit klient/server framework pro implementaci klasických karetních her. Součástí práce je podpora umělých hráčů pro dané karetní hry. Framework bude předveden na implementaci vícero (alespoň pěti) karetních her včetně umělých hráčů. |
Seznam odborné literatury |
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Daniel Whitehouse: Monte Carlo Tree Search for games with Hidden Information and Uncertainty. In: PhD Thesis, University of York, Computer Science, 2014. Nathan R. Sturtevant and Adam M. White: Feature Construction for Reinforcement Learning in Hearts. In: Computers and Games, LCNS 4630, Springer-Verlag, pp 122-134, ISBN: 978-3-540-75537-1 (2015) |